Arlo

WWE Wrestling Thread

2,653 posts in this topic

Wow! Mick Foley is back apparently might have to start watching again :lol: Mankind, Dude Love and Cactus Jack >anyone ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

^scratch that, 20 minutes in some Female Kane appears and skips round the ring :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

AJ! Crazy Chick!

 

I don't think Foley is back for good, just because Raw was in his hometown, i think hes gonna be on smackdown aswell but i don't watch that, then i doubt we will see him again for a while.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I love AJ. She's on the right side of the Crazy/Sexy scale.

Will be catching up on Sunday's main event tomorrow as we've got a night off from the football.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AJ's hot. Crazy chicks usually are.

 

Shame all the titles are with faces at the moment, there's usually one or two with the heels.

Talk of the 1000th RAW bringing in the start of a regular three hour slot for it.

 

About time Ryback took on someone more than multiple jobbers too but McMahon thinks he's the next big thing. Like Drew McIntyre was. Ugh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Every week on Raw, a legend will come on the show leading to the 1000th show. Last week it was Vader and this week it was Mick Foley and Rowdy Roddy Piper. Also, I'm not that much into WWE anymore, TNA has been winning me over :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ryback is a fucking joke, tbh. They've paired him with "local competitors" for like ten weeks running, yawn.

 

AJ. :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ryback is a fucking joke, tbh. They've paired him with "local competitors" for like ten weeks running, yawn.

 

AJ. :wub:

 

I think it's more the fact that the storywriters are a joke, can't take the blame on Ryback.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AJ's hot. Crazy chicks usually are.

 

Shame all the titles are with faces at the moment, there's usually one or two with the heels.

Talk of the 1000th RAW bringing in the start of a regular three hour slot for it.

 

About time Ryback took on someone more than multiple jobbers too but McMahon thinks he's the next big thing. Like Drew McIntyre was. Ugh.

 

Is that the one everyone chants Goldberg at... clearly they are trying to replicate Goldberg, he even twiches like him :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Talk of the 1000th RAW bringing in the start of a regular three hour slot for it.

 

About time Ryback took on someone more than multiple jobbers too but McMahon thinks he's the next big thing. Like Drew McIntyre was. Ugh.

 

I thought the 3-hour Raw becoming permanent was confirmed?

 

Was Drew McIntyre ever meant to be the next big thing?

I'm not that much into WWE anymore, TNA has been winning me over :)

 

A couple of people keep telling me that TNA is better. I've relented and queued up the last month's worth of shows (starting from the May main event) to try to catch up on some storylines before I start watching it on TV - it's actually on freeview rather than Sky :) But I've not had much viewing time recently due to the Euros (plus F1, French Open, BTCC, Moto GP, etc.) so I currently have no room to download more stuff until I've watched some of what's on there already.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was Drew McIntyre ever meant to be the next big thing?

 

Yeah, when he debuted on Smackdown he was billed as the 'chosen one'. He started off alright but I'm guessing he didn't have the kind of popularity they require to push on to greater things, so he's fallen by the wayside.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seriously think I'm in love with AJ.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted Image

:D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is that Raw or Smackdown?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is that Raw or Smackdown?

 

From the 1000th episode of Raw yesterday.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huge twist last night, which concluded a pretty good episode. The DX reunion was epic, as was the HHH and Lesnar segment. Was disappointed with Rocky until the main event.

Share this post


Link to post
Share on other sites

But he just got battered :lol: just watched it, good to see some old faces.. Has Xpac become a mute from drugs or something? and I hope Charlie Sheen is fighting at summer slam :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

But he just got battered :lol: just watched it, good to see some old faces.. Has Xpac become a mute from drugs or something? and I hope Charlie Sheen is fighting at summer slam :lol: :lol:

 

Was great to see the intensity from him when he came down though, much better than his earlier segment. Haha he looked off his tits, not surprised they didn't give him anything to say.

 

Can see a Bryan-Sheen match at SummerSlam, not that I'm overly thrilled by that prospect whatsoever.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Looks like Jericho will be fucking off back to Fozzy after SummerSlam. Expect him and Ziggler to steal the show.

Share this post


Link to post
Share on other sites

He seemed pissed off at his suspension the other month and has been bitching on Twitter ever since. Can't say I'll miss him much.

Share this post


Link to post
Share on other sites

He seemed pissed off at his suspension the other month and has been bitching on Twitter ever since. Can't say I'll miss him much.

 

To be fair I did think the suspension was a bit ridiculous, but he hasn't been 100% committed to wrestling for a long time now. He'll be back, but not for a while.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smackdown is coming to England again in November. Wrestling fans know if it would be worth going to see?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anyone else think HBK is just not funny anymore, his comedic mannerisms suck balls.. and was the DX thing just a 1 off? I was thinking they would be running shit now but obviously not.. so disappointed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The DX thing was indeed a one-off. And I've been finding HBK boring ever since he returned.

Edited by Stevemanics

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smackdown is coming to England again in November. Wrestling fans know if it would be worth going to see?

 

Definitely. Wrestling shows live are an amazing experience, and the fact that it's an actual taping makes it even better. I'm going to the Raw taping in Birmingham the night before, can't wait.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.